فیلم کارتونی از دانشمند بزرگ به نام بنو موسی
scientists life
...دانشمندان2...


موضوع: <-PostCategory->

 

 

 
یک قسمت از مجموعه بسیار آموزنده و طنز آمیز دانشمندان بزرگ به نام بنو موسی برای کودکان و نوجوانان
 
 
 
 
برای دریافت نرم افزار WinRarبر روی
دانلود کلیک کنید
 
پسورد فایل : download.pconline.ir 
 
حجم فایل :41MB
 

منبع:http://download.pconline.ir 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت14:19---6 دی 1390

سال ها رفت و هنوز
یک نفر نیست بپرسد از من
که تو از پنجره عشق چه ها میخواهی؟
صبح تا نیمه شب منتظری
همه جا می نگری
گاه با ماه سخن میگویی
راستی گمشده ات کیست؟
کجاست؟
صدفی در دریاست؟
نوری از روزنه ی فرداهاست؟
یا خداییست که از روز ازل ناپیداست؟



بشار
ساعت12:57---13 آذر 1390

مرا درد و مرا درمان حسين(ع) اســت
مـرا اول مـــــــرا پايان حسين(ع) است
دل هر کـس به ايماني سرشتـــــه
مرا هم دين و هم ايمان حسين(ع) است
همه عالم به اذن حق تعالــــــــــي
چو عبدي سر به فرمان حسين(ع) است
بهشت و جنت و فردوس اعــــــلاء
همه معلــــــــــول پيمان حسين(ع) است
براي هر دلي جانان و جانـــــــــــي
مرا هم جان و هم جانان حسين(ع) است
عقول جن و انس و هم ملائــــــک
به حقِ حق که حيران حسين(ع) است
چو خواهم روضه ي رضوان به فردا
که من را روضه ي رضوان حسين(ع) است
چرا عالم ز جانش نـــــــــــاله دارد
مگر او هم پريشان حسين(ع) است
اگر خواهي ز حال عبد مســــــکين
خوشا حالش که مهمان حسين(ع) است

ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد


بشار
ساعت9:31---9 آبان 1390


امروز نشستم



با ده انگشت عقلم



میزان درد تو را محاسبه کنم



پس اندیشیدم !!!



تو درد ها را



از گوشه ی تاریک ترین دریا ها



تا اوج روشن ترین ستاره ها



در هر لحظه می خوانی ...



اما ...



اما نازکترین قلب دنیا را در سینه پنهان کرده ای



هر چه کوشیدم نفهمیدم



این درد و این سینه



ضرب در هم چه میشود



اما به عمق خجالت خود پی بردم



که چه قدر تا کنون



این نازک را شکسته ام ...



چه قدر و چه قدر ...





بشار
ساعت10:47---10 مهر 1390

بوسه بر گلوی تیغ

با کام تشنه بوسه زدی بر گلوی تیغ
بر خاک ریخت تا به ابد آبروی تیغ

نامی ز آّب چشمه ی حیوان نمانده است
این سان که جاودان شدی از سبوی تیغ

هویی زدی به عرصه ی عشق از صفای دل
در دم فرو نشست همه های و هوی تیغ

بالای نیزه هم گل آواز تو شکفت
خاکستر از صدای تو شد آرزوی تیغ

بعد از تو ای ستاره ی آلاله های پاک
رویید لاله های فراوان به کوی تیغ


بشار
ساعت13:15---5 مهر 1390

دلم را سپردم به بنگاه دنیا
و هی آگهی دادم اینجا و آنجا
و هر روز
برای دلم
مشتری آمد و رفت
و هی این و آن
سرسری آمد و رفت


ولی هیچ کس واقعا
اتاق دلم را تماشا نکرد
دلم قفل بود
کسی قفل قلب مرا وا نکرد


یکی گفت:
چرا این اتاق
پر از دود و آه است
یکی گفت:
چه دیوارهایش سیاه است
یکی گفت:
چرا نور اینجا کم است
و آن دیگری گفت:
و انگار هر آجرش
فقط از غم و غصه و ماتم است


و رفتند و بعدش
دلم ماند بی مشتری
ومن تازه آن وقت گفتم:
خدایا تو قلب مرا می خری؟


و فردای آن روز
خدا آمد و توی قلبم نشست
و در را به روی همه
پشت خود بست


و من روی آن در نوشتم:
ببخشید، دیگر
برای شما جا نداریم
از این پس به جز او
کسی را نداریم ...


nazanin
ساعت9:11---7 شهريور 1390
man ba tabadol movafegham
پاسخ:salam adreset koooooooooooooo !


آدم زمینی
ساعت13:14---10 تير 1390
عید مبعث مبارک

امیرعلی جان
ساعت11:03---5 تير 1390
سلام خوبی میخام یه لطفی درحقم بسلام خوبی نینا جان میخام یه لطفی درحقم بکنی
یه سایت هست که خیلی مفیده سایت خبری شبکه های ماهواره ای هستش ازت میخام یه سری بهش بزنی اگر مقدوره براتون 5بار در 5روز مختلف بهش سر بزن
رفتی خبرشو بهم بده تو بخش نظراتم
راستی سایتش اینه

http://jamnews.ir/

جبران میکنم هر چی خواستی بهم بگو


asal
ساعت13:41---2 تير 1390
سلام گلم
من با تبادل لينك موافقم من شمارو لينك كردم
تئام اگه منو لينك كني خوشحال ميشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : دانیال
پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 444
بازدید کل : 137477
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

دانیال ٍ برای انسانهای بزرگ بن بستی وجود ندارد. زیرا بر این باورند که: یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت. از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)
ایمیل :

آمار بازدید
خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات